5 czerwca, 2023

Top Press

Prasa z najwyższej półki

Stań się dobry w e-mail marketingu dzięki tej doskonałej radzie

Ludzie będą od Ciebie kupować, jeśli możesz im w atrakcyjny sposób pokazać swoje produkty.

Czy to rzeczywiście takie proste? Tak to jest! Jeśli uda Ci się zrealizować te cele, Twoje zyski wzrosną. Porady zawarte w tym artykule są nieocenione, więc przeczytaj je uważnie.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla Twojego wyniku. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Im łatwiej jest zapisać się do biuletynu e-mail, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o adres, gdy będą gotowi do kasy.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą spodziewać się po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc. Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Upewnij się, że uzyskałeś pozwolenie przed wysłaniem e-maila do dowolnego klienta lub klienta. Ludzie zazwyczaj traktują niechciane wiadomości e-mail jako spam. W rezultacie prawdopodobnie zignorują lub usuną te wiadomości, nawet ich nie przeglądając. Stań się dobry w e-mail marketingu dzięki tej doskonałej radzie

Ryzykujesz również, że zostaniesz zgłoszony jako spamer i naruszysz zasady wdrożone przez dostawcę usług internetowych, w wyniku czego Twój adres zostanie umieszczony na czarnej liście.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila.

Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Unikaj używania wykrzykników jako kul w e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów, a także poczty e-mail.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po zrezygnowaniu z subskrypcji da odbiorcom negatywne wrażenie na Twój temat, szkodząc przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o wypisanie się od razu.Twoje e-maile powinny zawierać zachętę. Będą bardziej zainteresowani współpracą z Tobą, gdy dostrzegą w tym przewagę. Na przykład możesz zaoferować bezpłatną wysyłkę zakupów powyżej określonej minimalnej kwoty w dolarach dla tych, którzy klikną określony link i złożą zamówienie w Twojej witrynie.Teraz, gdy nauczyłeś się sprzedawać swoją firmę za pośrednictwem poczty e-mail, wymyśl ciekawy, atrakcyjny układ i treść. Staraj się patrzeć na rzeczy z punktu widzenia swoich klientów i oferuj im to, czego chcą. Będziesz zadowolony, jak szybko i jak pozytywne są Twoje wyniki.