25 września, 2022

Top Press

Prasa z najwyższej półki

Zmaksymalizuj swój potencjał biznesowy za pomocą reklam marketingowych na Facebooku

Facebook jest dziś tak samo wszechobecny jak telewizja czy krojony chleb.

Podczas gdy większość z nas dorastała w czasach, zanim jeszcze istniały telefony komórkowe, dzisiejsza młodzież może kontaktować się ze sobą o każdej porze dnia, bez względu na to, gdzie się znajduje, publikując na swoich ścianach. Wykorzystaj tę stałą więź z klientami, korzystając ze strategii opisanych poniżej.Jeśli masz problemy ze zdobywaniem obserwujących, możesz zaoferować loterię w zamian za ich „Lubię to”. Po prostu umieść loterie w zakładce na stronie swojej firmy i poproś o wypełnienie jej adresem e-mail, określając, że tylko ci, którzy lubią Twoją stronę, będą kwalifikować się do konkursu.Skoncentruj wszystkie swoje posty na Facebooku na swojej firmie lub branży. Spraw, by były odpowiednie i poinformuj swoich klientów i fanów o rzeczach, które mogą ich zainteresować. Nie twórz posta bez celu. Twoi klienci mają już wystarczająco dużo informacji, które docierają do nich, więc postaraj się, aby Twoje posty były trafne, aby się wyróżniały.Czy grupa lepiej odpowiadałaby Twoim potrzebom niż strona? Utworzenie grupy na Facebooku sprawi, że inne osoby będą bardziej skłonne założyć ze sobą społeczność, w której będą mogli wchodzić w interakcje. Możesz użyć zarówno grupy, jak i strony, aby upewnić się, że Twoi obserwatorzy będą otrzymywać aktualizacje z Twojej strony i mogą je omawiać lub udostępniać własne informacje w grupie.Spróbuj użyć grafiki z wezwaniem do działania, aby przekonwertować odwiedzających Twoją stronę na obserwujących Twoją stronę. Zachęci to ludzi do „polubienia” Twojej strony w celu uzyskania rabatu lub treści. Kiedy ludzie wchodzą na Twoją stronę, widzą tylko „polub naszą stronę, aby uzyskać więcej informacji”, a po polubieniu strony widzą treść.Utwórz grupę tylko dla swojej firmy. Może to być przydatne biuro informacyjne lub miejsce, w którym klienci mogą porozmawiać z innymi nabywcami. Możesz informować odbiorców o transakcjach i przekazywać im inne istotne informacje. Może to być świetny sposób na poznanie swoich klientów.Gęstość rozmów pomaga dowiedzieć się, ile osób wspomina o Tobie lub Twoich produktach na platformie mediów społecznościowych. Chcesz, aby gęstość mówienia wynosiła około 15% lub więcej, ponieważ oznaczałoby to, że przyciągasz dużo uwagi. Zmaksymalizuj swój potencjał biznesowy za pomocą reklam marketingowych na Facebooku

Jeśli jest niższy, zastanów się nad zmianą lub dostosowaniem strategii marketingowej.Upewnij się, że ludzie są w stanie „udostępnić” zawartość Twojej strony na Facebooku.

Jeśli Twoja strona zawiera istotne informacje, Twoi obserwatorzy prawdopodobnie je udostępnią. Pomoże to poprawić widoczność Twojej firmy. Kiedy podejmiesz wysiłek, aby zapewnić swoim odbiorcom wartościowe treści, udostępnią je w swoich sieciach społecznościowych i przyciągną do Ciebie więcej klientów.Publikuj tylko treści na swojej stronie na Facebooku, które są odpowiednie dla zainteresowań Twojej grupy docelowej. Nie daj się wciągnąć w aspekt społecznościowy i zacznij publikować wszystko, co uważasz za interesujące. Utrzymanie trafności postów lepiej zaangażuje odbiorców niż posiadanie wielu bezsensownych postów.Znajdź możliwości budowania swojego przywództwa. Facebook to coś, co możesz wykorzystać na swoją korzyść, jeśli chcesz zbudować przywództwo w swojej niszy. Kiedy zadajesz pytanie, odpowiedz na nie fachowo. Pomaga to przedstawić Ciebie i Twoją markę wielu nowym osobom.Możliwość oferowania klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jest niesamowita. Możesz również sprzedawać każdemu na całym świecie. Facebook daje Ci taką możliwość, ale Twoim zadaniem jest z niej skorzystać. Wykorzystaj to, co tu przeczytałeś, aby stworzyć kampanię, która spełni Twoje marzenia.