Jeśli chcesz pozostać w kontakcie z obecnymi klientami i przyciągnąć nowych, e-mail marketing jest najlepszym rozwiązaniem.
Jednak rozpoczęcie kampanii e-mail marketingowej może wydawać się przytłaczające, ponieważ istnieje wiele różnych strategii, z których możesz skorzystać. W tym artykule dowiesz się, jak zintegrować e-mail marketing ze strategią biznesową.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Użyj testów A/B, aby zobaczyć, które e-maile są skuteczne, a które nie. Wybierz jedną wiadomość e-mail, podziel listę mailingową na dwie i wyślij ją z różnymi tematami. Pozwala to w prosty sposób sprawdzić, które wiersze tematyczne generują wyższe współczynniki otwarć, a które zostały po prostu zignorowane w skrzynkach odbiorczych subskrybentów.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Powinieneś mieć ludzi, którzy chcieliby otrzymywać twoje e-maile, double opt-in.
To może wydawać się dużo, ale gwarantuje, że dana osoba jest zainteresowana otrzymywaniem wiadomości e-mail, więc eliminuje ryzyko, że Ty lub Twój dostawca usług pocztowych wpadniesz w jakiekolwiek kłopoty.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail.
Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Zazwyczaj nie chcesz wysyłać e-maili w okresie świąt. Ponieważ ludzie zwykle przebywają poza biurem i komputerami, Twoje e-maile prawdopodobnie pozostaną niezauważone. Oczywiście nie jest to twarda i szybka zasada. Na przykład Czarny Piątek jest jedną z okazji, w której uzasadniona jest kampania związana z datą.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Dobrym pomysłem jest posiadanie łatwo widocznego linku do anulowania subskrypcji. Nigdy nie zapomnij dać swoim klientom tego linku do rezygnacji z subskrypcji i nigdy nie powinieneś zakopywać tego linku w tekście, który utrudnia znalezienie. Chcesz, aby subskrybenci czuli, że mają kontrolę nad procesem i nic nie jest im narzucane.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Jak powiedział ci ten artykuł, e-mail marketing jest jednym z najlepszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z klientami, jednocześnie zwiększając bazę klientów. Te wskazówki pomogą Ci nauczyć się być najlepszym w e-mail marketingu.
Więcej z tej tematyki
Artykuły biurowe Kraków: kompleksowa oferta dla Twojego biura
Czy drukarka 3d jest przydatna?
Zakładanie przychodni lekarskiej: praktyczne porady