Bardzo ważny jest stały kontakt ze swoją bazą klientów.
Jednym ze sposobów na to jest marketing e-mailowy. Dzięki sile e-mail marketingu możesz informować swoich klientów o wszystkich wspaniałych promocjach, które miały miejsce w Twojej firmie. Przejdź do poniższego artykułu, aby uzyskać przydatne porady dotyczące informowania konsumentów za pomocą marketingu e-mailowego.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe trafiały do właściwych skrzynek odbiorczych, skieruj je na każdego, do kogo wysyłasz. Jeśli masz już podstawową grupę fanów lub obserwujących, oferuj zniżki lub promocje tym, którzy mają znajomych, aby się pojawili. Każdy, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami, prawdopodobnie znał inne osoby o podobnych zainteresowaniach, co oznacza, że możesz organicznie powiększać swoją listę dzięki istniejącym relacjom społecznym.Zanim wyślesz e-maile, sprawdź je. Popraw wszelkie problemy z e-mailami lub biuletynami. Zanim wyślesz wiadomość do ludzi, upewnij się, że jest ona prawidłowo ułożona, aby wywarła zamierzony wpływ na czytelników.
Sprawdź również wszystkie linki, które zamieszczasz w e-mailu, aby upewnić się, że działają.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać.
Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to będziesz wysyłać. Ludzie będą bardziej skłonni do rejestracji, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Dowiedz się jak najwięcej z różnych źródeł, aby stać się mistrzem e-mail marketingu. Istnieje wiele książek zarówno w Internecie, jak iw bibliotekach. Zajęcia i warsztaty mogą być również dostępne lokalnie, a udział w niektórych z nich byłby korzystny.Marketing e-mailowy polega na zachęcaniu ludzi do kupowania Twoich produktów. Oznacza to, że wszystkie e-maile to tylko kroki w kierunku zakupu czytelnika od Ciebie. Zrób to, tworząc e-maile zawierające informacje o produktach – nowych i starych – a także informacje o specjalnych rabatach.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Zaplanuj strategicznie, kiedy wyjdą Twoje e-maile. Ludzie nie lubią dostawać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Jak widać z powyższego artykułu, bardzo ważny jest stały kontakt ze swoją bazą klientów. Jeśli będziesz regularnie wysyłać im wiadomości e-mail, będą mieli na uwadze Twoją sprawę. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, aby lepiej komunikować swoją firmę za pomocą marketingu e-mailowego.
Więcej z tej tematyki
Jak wybrać najlepszy kredyt hipoteczny dla siebie?
Półbuty damskie – klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody
Jak minimalizować ryzyko dla zdrowia ludzi i środowiska przy stosowaniu środków ochrony roślin?