Nawet jeśli jesteś doświadczonym marketerem, znalezienie sposobów na dotarcie do użytkowników urządzeń mobilnych może być onieśmielające.
Podczas gdy niektóre z twoich wypróbowanych i prawdziwych metod nadal będą działać, inne nie przyniosą rezultatów, na które masz nadzieję. W tym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości urządzeń mobilnych.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle skuteczne. Rozważ przekazanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Poznaj swoich odbiorców. Jeśli planujesz sprzedawać telefony komórkowe, powinieneś zaprojektować swoją reklamę wokół nich. Wiele telefonów ma trudności z pobieraniem dużych ilości danych. Jeśli pobieranie trwa zbyt długo, wiele osób po prostu wyjdzie z programu, zanim osiągnie on punkt, w którym będą mogli zobaczyć Twoją wiadomość.Pracuj, aby zadowolić swoich klientów. Powinieneś zrozumieć, czego potrzebują Twoi klienci i wykorzystać to założenie jako podstawową reklamę marketingu mobilnego. Kiedy stosujesz swoje usługi w sposób, który nie jest zgodny z pragnieniami klienta, prawdopodobnie nie osiągniesz dużego zysku. Powinieneś zebrać jak najwięcej informacji o grupie docelowej, aby zapewnić sukces.Utrzymaj swój program.
Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy.
Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Jako marketer mobilny powinieneś skupić się na wszystkich swoich statystykach, a nie tylko na kilku popularnych. Mierz cały swój sukces, co oznacza wielokrotne użycie, współczynnik odrzuceń, unikalnych użytkowników i bardziej popularne statystyki, takie jak pobrania, otwarcia, aktywacje i rejestracje. Chcesz poczuć to wszystko tutaj.Upewnij się, że Twoja firma i marka są natychmiast rozpoznawalne od samego początku mobilnego przekazu marketingowego. Jeśli Twoi konsumenci będą musieli przeczytać cały tekst, aby dowiedzieć się, z jakiej firmy pochodzi, będą zirytowani i prawdopodobnie uznają to za podstępny chwyt marketingowy.Będziesz mieć trudny wybór w marketingu mobilnym, jeśli chodzi o to, czy wybrać aplikacje mobilne, czy witryny mobilne. Musisz pozwolić, aby rzeczywista wiadomość wybrała tutaj swoje medium. Innymi słowy, powinieneś płynąć z prądem, cokolwiek działa lepiej z jedną metodą niż z drugą. Nie próbuj zmusić go, aby poszło dobrze w drugą stronę.Upewnij się, że rozumiesz, że witryna mobilna to nie tylko pomniejszona wersja Twojej firmy, ale w rzeczywistości wersja skrócona. Wielu marketerów mobilnych popełnia błąd, próbując zmniejszyć skalę całej swojej działalności i ostatecznie traci klientów. Nie musisz tutaj tworzyć dwóch oddzielnych firm.Każdego dnia coraz więcej osób korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Nadszedł czas, aby dotrzeć do tych potencjalnych klientów. Teraz, po przeczytaniu tego artykułu, wiesz już wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać marketing mobilny. Pozostało tylko zacząć.
Więcej z tej tematyki
Czy drukarka 3d jest przydatna?
Zakładanie przychodni lekarskiej: praktyczne porady
Krakowska księgowość: klucz do sukcesu twojego biznesu